Usługi księgowe i rachunkowe w Kancelaria Abaks w Świeciu

Na rynku usług księgowych działamy od 2003 r., najpierw biuro rachunkowe było prowadzone jako działalność gospodarcza osoby fizycznej przez Annę Wolicką – Arym, na podstawie Certyfikatu Księgowego nr 78/2002, wydanego przez Ministra Finansów. Następnie od 2015 roku rozpoczęliśmy działalność jako Kancelaria „ABAKS” sp. z o.o.

Kancelaria posiada nie tylko obowiązkowe ubezpieczenie OC wynikające z Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 6 listopada 2014 roku (Dz. U. 2014 poz. 1616), ale też ubezpieczenie nadwyżkowe oraz dodatkowe, obejmujące uszkodzenie lub zaginięcie dokumentów oraz szkody wyrządzone z tytułu wykonywania obsługi kadrowej i płacowej. Choć siedziba naszego biura mieści się w Świeciu, z naszych usług korzystają także klienci z innych miejscowości – m.in.: Grudziądza i Bydgoszczy.

Białe meble

W czym wyprzedzamy konkurencję?

Najlepszym poświadczeniem wysokiej jakości oferowanych przez nas usług rachunkowych jest liczba naszych klientów. Obecnie obsługujemy ponad 100 podmiotów gospodarczych z różnych branż!

Specjalizujemy się w obsłudze małych i średnich firm oraz fundacji i stowarzyszeń.

Wieloletnie doświadczenie oraz rzetelna praca pozwoliły nam uzyskać zaufanie rzeszy klientów. Powierzają nam oni nie tylko swoje dokumenty, ale także plany biznesowe. Mając na uwadze zaufanie jakim obdarzają nas klienci, staramy się by nasze usługi przebiegały w miłej atmosferze, a relacje z klientem opierały się na wzajemnym szacunku. Nieustannie dbamy o rozwój kadry, pracownicy biura posiadają odpowiednie kierunkowe wykształcenie oraz wieloletnią praktykę w zawodzie księgowego.

Certyfikowane usługi księgowe i rachunkowe w Kancelaria Abaks

Kancelaria posiada obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotów uprawnionych do wykonywania działalności usługowej w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 6 listopada 2014 r., Dz. U. z 2014 poz. 1616 ze zm.)

Kancelaria spełnia wymogi ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2018 r. poz. 723), która to ustawa nakłada między innymi na biura rachunkowe obowiązek posiadania procedur przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, obowiązek rejestrowania transakcji ponadprogowych i podejrzanych, obowiązek identyfikacji i weryfikacji klienta i beneficjenta rzeczywistego, monitorowania transakcji, bieżąca analiza ryzyka, związanego z obsługą klientów. W celu wypełnienia obowiązków nałożonych ustawą wprowadzono procedury oraz przeprowadzono szkolenie pracowników w powyższym zakresie.

Kolejnym ważnym elementem jest ochrona danych osobowych. Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018, poz. 1000) nakłada szczególne obowiązki w zakresie ochrony danych osobowych, nasza firma ma wdrożone wszelkie niezbędne procedury w zakresie ochrony powierzonych nam danych.

 

 

 

Galeria04
Galeria03
Galeria02
Galeria01
Galeria05